13 Temmuz 2009 Pazartesi

kahvaltı,gözleme,organik biberlerim....

herkese merhaba...!!!
bugünlerde mutfakta yeni şeylerle aram pek iyi değil açıkçası hiçte canım mutfağa girip bişeyler yapmak istemiyor.aslında kafamda yapılacak denenecek bir sürü tarifim var ama bende istek yok evet artık tatil istiyorum işyerindeki yoğnluktan eve kendimi zar zor atıyorum.tatil,deniz kumsal yeni yerler bol bol tembelik ama şu sıralar birazcık zor...



dün sabah eşimle sade kahvaltı ,gözleme ve organik biberlerimin keyfini çıkardık... hep diyorum pazar kahvaltılarını çok seviyorum!!!




sevgiyle kalın mutlu haftalar!!! :)

8 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Ohh ne güzel canım afiyet olsun...

karamel mutfak dedi ki...

hem güzleme hemde çıtır çıtır büberler beni annaneme götürdü resmen emegine yüregine salık.

Adsız dedi ki...

kalplı kahvaltılılarını sevsınler...afıyet olsun canım.

Betül... dedi ki...

-pembe tatlar sağol cnm...:)
-karamel mutfak ne güzel ki seni güzel çok güzel yerlere götürmüş biberlerim:)
-dolunaycım sağol cnm:)
sevgiyle kalın...!!!!!!!!

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun, ama bıraz gözleme bizde alabilirmiyiz...

Betül... dedi ki...

sağol gülhancım tabiki alabilirsin büyük keyifle yaparım :))) sevgiyle kal!

fatma dedi ki...

HAYIRLI KANDİLLER

erzurum dedi ki...

merhaba gözlemeyede bayılırım

http://gunisik.blogspot.com/